вівторок, 25 лютого 2020 р.

Рідна мова, рідне слово — це найдорожчий скарб людини

     21 лютого 2020 року, у Міжнародний день рідної мови учні 4 догімназійного класу НВК «Буська ЗОШ І ст.-гімназія» із Петрик Оксаною Іванівною підготували мелодійне та запальне свято «Мова моя материнська».
     Учасники   дійства   інсценізували   казку   про   життя  онімілого  плем’я,   їхнє  горювання,   про прагнення  дітей відшукати Фею-Мову та обміняти свої набуті скарби на оберемки різнокольорових слів для людей.
     Учні    різними    способами   показали    багатство    української    мови:     у  солов’їних  піснях,   у повчальних висловах видатних поетів, у ніжній маминій колисковій, а незнання рідної мови висміювали навіть у гуморесках.
      Навчальними для учнів початкової школи були конкурси:
Акціон слів-синонімів до слова говорити «Хто більше?»;
гра «Слово чемне, кожному приємне», «Я скажу, а ти продовж…»  прислів’я із словами ввічливості;
вікторина, де за сюжетом потрібно відгадати  казки від діда Хоми та бабці Параски;
конкурс «Я – чудовий співрозмовник», у якому діти декламували скоромовки;
а також прислів’я про мову, загадки, шаради, смішинки-веселинки.

    У серце кожного глядача учні з гордістю сіяли щирі слова про рідну мову, якою ми розмовляємо, думаємо, без якої не мислимо свого існування.

        Плекаймо  рідну  мову,   бережімо її!   Саме  сьогодні,   в нелегкий час для нашої держави, а особливо для її мови, ці слова, промовлені з дитячих вуст, звучать особливо актуально.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Перемога задля ПЕРЕМОГИ

Завдякуючи нашим Збройним Силам України, ми змогли взяти участь у другому етапі Всеукраїнських змагань "Пліч-о-пліч", а саме: фут...