середа, 11 жовтня 2017 р.

День здоров’я

Одним із головних факторів, від яких залежить майбутнє держави є стан здоров’я її громадян, зокрема молодого покоління. Тільки здорова людина може по справжньому відчувати радість життя, навчатись, працювати високопродуктивно, з насолодою, отримувати задоволення від спілкування з оточуючими та від кожного прожитого дня.
У вівторок, 10 жовтня 2017 року, у НВК було проведено День здоров’я. Учні
3-4 (7-8) класів об’єдналися у команди для участі  у тематичному квесті «Безпека нашого життя». Мета полягала у тому, щоб сприяти отриманню підлітками знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначити та усвідомити фактори, що впливають на доров’я, створити умови для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я. Гравці шукали за маршрутними листами станції і проходили завдання: розгадування кросвордів, загадок та ребусів, бліц-опитування, творчі та логічні задачі.
У грі учні не лише здобували нові знання, а й отримували комунікативні навички, вміння продуктивно працювати в команді, знаходити компроміси для досягнення загальної цілі. Мети заходу було досягнуто. Діти були задоволені і ще довго ділилися враженнями. Перемогла команда 4-А класу. Усі учасники квесту отримали солодкі призи.




 А старшокласники мали можливість послухати лекцію учителя біології Друзь Світлани Зіновіївни «Здоров’я та «нездорові» міфи». Як з’ясувалося, не усім людям потрібно пити однакову кількість води на добу, кожен має свою потребу у продуктах харчування і в кількості годин нічного сну, не можна зовсім виключати з раціону тваринні жири тощо. Словом, учні почерпнули багато корисної і цікавої інформації і зробили висновок, що потрібно критично підходити до свого здоров’я і прислухатися до власного організму.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Перемога задля ПЕРЕМОГИ

Завдякуючи нашим Збройним Силам України, ми змогли взяти участь у другому етапі Всеукраїнських змагань "Пліч-о-пліч", а саме: фут...